ШМК класних керівників
ШМО класних керівників
Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.
Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників:
Морально-духовий розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого простору.
Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.
Кредо: Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.
Формули успіху:
- Найкращій засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь;
- Дітей непотрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати;
- Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить;
- Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую;
- Хто не дивиться вперед – залишається позаду;
- Кожна дитина – таланту перлина;
- Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите;
- Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому;
- Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя.
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;·
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів,
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих групп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.
Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
список членів методичного об'єднання;
річний план роботи методичного об'єднання;
протоколи засідань методичного об'єднання;
аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
Критеріями майстерності класного керівника є:
- Доцільність (за спрямованістю);
- Продуктивність (за результатами);
- Діалогічність (характер стосунків з учнями);
- Творчість (за змістом діяльності).
Мудрі поради для класного керівника:
- Потрібно любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком (І. Павлов).
- Інтелігентом не можна прикинутися (Д. Ліхачов).
- Увічливість виховується лише ввічливістю і нічим іншим (В. Джеймс).
- «Магічна десятка»: порахуйте до десяти, перед тим, як дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим (В. Джеймс).
- Мудрець шукає всього в самому собі, нерозумна людина – в іншому (Конфуцій).
- Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою (Л. Леонов).
- Перші кроки завжди найважчі (Р. Тагор).
- Хто не йде вперед, іде назад: стану нерухомості не існує (В. Бєлінський).
Якісний склад класних керівників
№
|
ПІБ вчителя
|
Клас
|
Освіта
|
Рік народження
|
Педстаж
|
Категорія, звання
|
|
1
|
Кузнецова Інна Миколаївна
|
7
|
вища
|
07.08.1969
|
25 роки
|
Спеціаліст вищої категорії. Звання «Старший вчитель»
|
Виховання національної свідомості, любові до землі, до рідноїмови, до свого народу
|
2
|
Шишлова Тетяна Юріївна
|
6
|
вища
|
05.08.1976
|
19 років
|
спеціаліст І категорії
|
Виховання екологічної свідомості, любові до землі
|
3
|
Саджениця Ірина Леонідівна
|
9
|
Базова вища
|
20.04.1984
|
5 років
|
спеціаліст
|
Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці
|
4
|
Кузьменко Олеся Анатоліївна
|
8
|
вища
|
23.05.1988
|
3 роки
|
спеціаліст
|
Виховання в учнів правил культурної поведінки
|
5
|
Грушко Анна Миколаївна
|
5
|
Неповна вища
|
14.12.1988
|
3 роки
|
спеціаліст
|
Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки
|
6
|
Цегельна Олена Олександрівна
|
2
|
Неповна вища
|
16.04.1994
|
1 рік
|
спеціаліст
|
Виховання дисциплінованості, охайності, зібраності, згуртування дитячого колективу
|
7
|
Костиль Світлана Василівна
|
3
|
вища
|
15.09.1971
|
24 роки
|
Спеціаліст вищої категорії. Звання «Старший вчитель»
|
Виховання дітей в сім’ї. співпраця сім’ї і школи.
|
8
|
Раковська Надія Вікторівна
|
4
|
Неповна вища
|
08.10.1968
|
23 роки
|
спеціаліст
|
Розвиток індивідуальних здібностей і талантів, забезпечення умов їх реалізації
|
9
|
Мякіна Наталя Леонідівна
|
1
|
Неповна вища
|
06.04.1994
|
1 рік
|
спеціаліст
|
Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки
|
План роботи МК
Тематика засідань
№ з/п
|
ЗМІСТ
|
Відповідальні
|
І засідання (вересень)
|
1.
|
Проведення засідання з питань результатів виховної роботи у 2013 – 2014 році.
|
Шишлова Т.Ю.
|
2.
|
Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2014 – 2015 н.р..
|
Лисак О.Р., Шишлова Т.Ю.
|
3.
|
Затвердження плану роботи ШМК класних керівників на 2014 – 2015 н. р..
|
Люта В.М.
|
4.
|
Проведення анкетування класних керівників з метою з'ясування труднощів у роботі.
|
Шишлова Т.Ю.
|
5.
|
Затвердження планів виховної роботи.
|
Люта В.М.
|
Робота в період між засіданнями
|
1.
|
Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.
|
|
2.
|
Оформлення класних куточків.
|
|
3.
|
Організація шкільного самоврядування.
|
|
4.
|
Участь у Тижні знань з безпеки життєдіяльності.
|
|
5.
|
Участь у Місячнику «Увага! Діти на дорозі!».
|
|
ІІ засідання (листопад)
|
1.
|
Огляд літератури з проблем виховної роботи.
|
Саджениця І.Л.
|
2.
|
Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, який працює в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи.
|
Всі класні керівники
|
3.
|
Теоретичний семінар для класних керівників «Учнівське самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в сучасних умовах».
|
Костиль С.В., Кузьменко О.А., Грушко А.М.
|
4.
|
Участь у Місячнику правової освіти.
|
Всі класні керівники
|
Робота в період між засіданнями
|
1.
|
Аналіз результатів анкетування класних керівників. З'ясування, якої методичної допомоги потребують класні керівники.
|
|
2.
|
Участь у Тижні знань пожежної безпеки на тему: «З вогнем погані жарти, жартувати з ним не варто!».
|
|
3.
|
Участь у виставці учнівських поробок «Ми – талановиті».
|
|
4.
|
Анкетування батьків з метою виявлення труднощів у вихованні дітей. Підготовка до семінару «Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками».
|
|
ІІІ засідання (лютий)
|
1.
|
Підведення підсумків виховної роботи за І семестр 2014 – 2015 н.р..
|
Лисак О.Р., Шишлова Т.Ю.
|
2.
|
Теоретичний семінар «Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками».
|
Кузнецова І.М., Мякіна Н.Л.
|
3.
|
Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учнів.
|
Цегельна О.О., Раковська Н.В.
|
4.
|
Сучасні виховні технології та моделі учнівського самоврядування. Обмін досвідом.
|
Шишлова Т.Ю., Грушко А.М.
|
Робота в період між засіданнями
|
1.
|
Підведення результатів рейтингу класних колективів за І семестр 2014 – 2015 н.р..
|
|
2.
|
Консультація з питань виховної роботи для класних керівників.
|
|
3.
|
Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.
|
|
4.
|
Участь у Місячнику боротьби з туберкульозом.
|
|
ІV засідання (квітень)
|
1.
|
Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури.
|
Саджениця І.Л., Шишлова Т.Ю.
|
2.
|
«Система стимулювання та заохочень у виховній роботі». Обмін досвідом.
|
Раковська Н.В., Кузьменко О.А.
|
3.
|
Місячник профорієнтації.
|
Саджениця І.Л.
|
4.
|
Інформація про стан відвідуваннями учнями навчальних занять, дотримування дисципліни і порядку в школі.
|
Люта В.М.
|
Робота в період між засіданнями
|
1.
|
Підготовка та проведення теоретичного семінару для класних керівників «Діагностичний метод для виявлення труднощів у виховній роботі».
|
|
2.
|
Виявлення нових технологій організації виховного процесу.
|
|
3.
|
Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.
|
|
4.
|
Участь у Місячнику озеленення і екологічної роботи.
|
|
Vзасідання (травень)
|
1.
|
Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік.
|
Шишлова Т.Ю., Лисак О.Р.
|
2.
|
Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік.
|
Шишлова Т.Ю.
|
3.
|
Розгляд і узгодження методичних проблем і тем доповідей та методичних розробок на 2015 – 2016 н.р..
|
Всі класні керівники.
|
|