Середа, 24.04.2024, 04:54
Вітаю Вас Гость | RSS

Долинська школа І-ІІ ступенів
Запорізького району Запорізької області

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Добре
3. Непогано
4. Погано
5. Жахливо
Всього відповідей: 10
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
счетчик посещений

ШМК класних керівників

ШМО класних керівників

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників. 

Проблема, над якою працює методичне об’єднання класних керівників:

Морально-духовий розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого простору.

Мета: Формування професійного співтовариства вчителів, здатних на засадах інтеграції й застосуванні сучасних виховних технологій забезпечувати новий рівень виховання.

Кредо: Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.

Формули успіху:

  • Найкращій засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь;
  • Дітей непотрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати;
  • Людина стає тим, хто він є, завдяки справі, яку робить;
  • Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую;
  • Хто не дивиться вперед – залишається позаду;
  • Кожна дитина – таланту перлина;
  • Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите;
  • Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому;
  • Штурмуйте кожну проблему з ентузіазмом… наче від цього залежить ваше життя.

Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:

підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;·            

озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів,

сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів; 

координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих групп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;

оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:

список членів методичного об'єднання;

річний план роботи методичного об'єднання;

протоколи засідань методичного об'єднання;

аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).

Критеріями майстерності класного керівника є:

  • Доцільність (за спрямованістю);
  • Продуктивність (за результатами);
  • Діалогічність (характер стосунків з учнями);
  • Творчість (за змістом діяльності).

Мудрі поради для класного керівника:

  • Потрібно любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком (І. Павлов).
  • Інтелігентом не можна прикинутися (Д. Ліхачов).
  • Увічливість виховується лише ввічливістю і нічим іншим (В. Джеймс).
  • «Магічна десятка»: порахуйте до десяти, перед тим, як дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим (В. Джеймс).
  • Мудрець шукає всього в самому собі, нерозумна людина – в іншому (Конфуцій).
  • Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над самим собою (Л. Леонов).
  • Перші кроки завжди найважчі (Р. Тагор).
  • Хто не йде вперед, іде назад: стану нерухомості не існує (В. Бєлінський).

 

Якісний склад класних керівників

ПІБ вчителя

Клас

Освіта

Рік народження

Педстаж

Категорія, звання

 

1

Кузнецова Інна Миколаївна

7

 

вища

07.08.1969

25 роки

Спеціаліст вищої категорії. Звання «Старший вчитель»

Виховання національної свідомості, любові до землі, до рідноїмови,  до свого народу

2

Шишлова Тетяна Юріївна

6

 

вища

05.08.1976

19 років

спеціаліст І категорії

Виховання екологічної свідомості, любові до землі

3

Саджениця Ірина Леонідівна

9

Базова вища

20.04.1984

5 років

спеціаліст

Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці

4

Кузьменко Олеся Анатоліївна

8

 

вища

23.05.1988

 

3 роки

спеціаліст

Виховання в учнів правил культурної поведінки

5

Грушко Анна Миколаївна

5

Неповна вища

14.12.1988

3 роки

спеціаліст

Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки

6

Цегельна Олена Олександрівна

2

Неповна вища

16.04.1994

1 рік

спеціаліст

Виховання дисциплінованості, охайності, зібраності, згуртування дитячого колективу

7

Костиль Світлана Василівна

3

вища

15.09.1971

24 роки

Спеціаліст вищої категорії. Звання «Старший вчитель»

Виховання дітей в сім’ї. співпраця сім’ї і школи.

8

Раковська Надія Вікторівна

4

Неповна вища

08.10.1968

23 роки

спеціаліст

Розвиток індивідуальних здібностей і талантів, забезпечення умов їх реалізації

9

Мякіна Наталя Леонідівна

1

Неповна вища

06.04.1994

1 рік

спеціаліст

Виховання свідомого відношення до навчання та прищеплення стійких навичок культури поведінки

План роботи МК

Тематика засідань

№ з/п

ЗМІСТ

Відповідальні

І засідання (вересень)

1.

Проведення засідання з питань результатів виховної роботи у 2013 – 2014 році.

Шишлова Т.Ю.

2.

Визначення основних напрямків методичної та виховної роботи на 2014 – 2015 н.р..

Лисак О.Р., Шишлова Т.Ю.

3.

Затвердження плану роботи ШМК класних керівників на 2014 – 2015 н. р..

Люта В.М.

4.

Проведення анкетування класних керівників з метою з'ясування труднощів у роботі.

Шишлова Т.Ю.

5.

Затвердження планів виховної роботи.

Люта В.М.

Робота в період між засіданнями

1.

Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

 

2.

Оформлення класних куточків.

 

3.

Організація шкільного самоврядування.

 

4.

Участь у Тижні знань з безпеки життєдіяльності.

 

5.

Участь у Місячнику «Увага! Діти на дорозі!».

 

ІІ засідання (листопад)

1.

Огляд літератури з проблем виховної роботи.

Саджениця І.Л.

2.

Відвідування уроків та виховних заходів класного керівника, який працює в п’ятому класі в рамках адаптації учнів до середньої школи.

Всі класні керівники

3.

Теоретичний семінар для класних керівників «Учнівське самоврядування як засіб підготовки дітей до життя в сучасних умовах».

Костиль С.В., Кузьменко О.А., Грушко А.М.

4.

Участь у Місячнику правової освіти.

Всі класні керівники

Робота в період між засіданнями

1.

 Аналіз результатів анкетування класних керівників. З'ясування, якої методичної допомоги потребують класні керівники.

 

2.

Участь у Тижні знань пожежної безпеки на тему: «З вогнем погані жарти, жартувати з ним не варто!».

 

3.

Участь у виставці учнівських поробок «Ми – талановиті».

 

4.

Анкетування батьків з метою виявлення труднощів у вихованні дітей. Підготовка до семінару «Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками».

 

ІІІ засідання (лютий)

1.

Підведення підсумків виховної роботи за І семестр 2014 – 2015 н.р..

Лисак О.Р., Шишлова Т.Ю.

2.

Теоретичний семінар «Педагогічна діагностика сімейного виховання і організація роботи з батьками».

Кузнецова І.М., Мякіна Н.Л.

3.

Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учнів.

Цегельна О.О., Раковська Н.В.

4.

Сучасні виховні технології та моделі учнівського самоврядування. Обмін досвідом.

Шишлова Т.Ю., Грушко А.М.

Робота в період між засіданнями

1.

Підведення результатів рейтингу класних колективів за І семестр 2014 – 2015 н.р..

 

2.

Консультація з питань виховної роботи для класних керівників.

 

3.

Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.

 

4.

Участь у Місячнику боротьби з туберкульозом.

 

ІV засідання (квітень)

1.

Ознайомлення з новими надходженнями фахової літератури.

Саджениця І.Л., Шишлова Т.Ю.

2.

«Система стимулювання та заохочень у виховній роботі». Обмін досвідом.

Раковська Н.В., Кузьменко О.А.

3.

Місячник профорієнтації.

Саджениця І.Л.

4.

Інформація про стан відвідуваннями учнями навчальних занять, дотримування дисципліни і порядку в школі.

Люта В.М.

Робота в період між засіданнями

1.

Підготовка та проведення теоретичного семінару для класних керівників «Діагностичний метод для виявлення труднощів у виховній роботі».

 

2.

Виявлення нових технологій організації виховного процесу.

 

3.

Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.

 

4.

Участь у Місячнику озеленення і екологічної роботи.

 

Vзасідання (травень)

1.

Підбиття підсумків роботи з виховання учнів у навчальному році та визначення завдань колективу на новий навчальний рік.

Шишлова Т.Ю., Лисак О.Р.

2.

Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік.

Шишлова Т.Ю.

3.

Розгляд і узгодження методичних проблем і тем доповідей та методичних розробок на 2015 – 2016 н.р..

Всі класні керівники.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів